Bronze en salt de llargada per a Alejandro Colomino
El pratenc va aconseguir el tercer lloc del podi amb un millor salt de 6,44 m.

Alejandro Colomino, del Pratenc AA, va aconseguir la medalla de bronze en la prova de salt de llargada al Campionat de Catalunya Sub-18, disputat ahir a la pista d’atletisme del GEIEG de Girona.
Colomino va assolir un millor salt de 6,44 metres. La victòria va ser per a Lluc Jubany, del CA Sant Celoni, amb un salt de 6,65 metres, mentre que la medalla de plata va ser per a Edmar Subirós, del CA Sant Just, que va registrar una marca de 6,50 metres.
Subscriu-te a l'edició en paper del Delta. Ens ajudaràs a mantenir una publicació històrica en el Prat. Una premsa local independent i de qualitat també enriqueix la ciutat que compartim. Gràcies!

